Slut för i år

Nu är sommarbetet slut för i år. Tjejerna är uppdelade i två grupper. Helga är först ut att lamma så hon är inne med Torvi. Isabelle och Hejsan är ute i vindskyddet med Emmy och lilla Harald. Men så fort vårat fårhus blir klart ska alla flytta in där 😁

Lämna ett svar