Tycker att jag har blivit bättre som uppfödare med att sälja våra lamm . Första åren var tuffa och trodde fram tills idag att det hade släppt. Gick bra att skiljas från Kari men ikväll kom tårarna. Efterfrågan har varit stor och pga av det har vi valt att sälja alla lamm pga att vi fortfarande har investeringar att göra i gården, Men från och med nu kommer alla lamm att födas innan dom och om vi ska behålla några kommer att delas ut till blivande köpare ❤️