Lördag 25/4

Äntligen börjar betena att växa , fortfarande ett litet tag kvar tills dom får gå ut . Vi håller på att sätta nytt stängsel på nya beten, två vindskydd ska monteras ett till tjejerna och ett till pojkarna.

Lydia och Tyra växer som bara den😅 speciellt Tyra.Dom är nyfikna och keliga❤️.Saknar min lilla Kari som tyckte att det var jobbigt att komma till nytt ställe så det känns väldigt tungt och ledsamt men dom kommer givetvis att vänja sig ❤️

Kari och Idun ☺️

Igår hade jag tovningskurs med tre härliga tjejer från Kalmar, vi hade en trevlig dag och det blev tre fina fällar😁

Lämna ett svar