Montering och beställningar

Vi har beställt ett vindskydd , det har kommit och nu är det monterat och klart , detta vindskydd kommer baggarna att ha när dom släpps ut på sommarbete 😁

Har fått ett par beställningar på tovad Svartnosfäll och idag har jag börjat med den första ☺️

Är en god bit på väg , nu blir det inte mer idag nästa steg blir att tova den, fortsättning följer 😁

Måste ju ha en bild på ett Svartnosfår också 🥰

Lämna ett svar