Lejf och Ragnar är utsläppta på sommarbete☺️, dom är lite konfunderade över vad dom gör där😅

Idag skulle jag fixa med träckprov och det gick smidigt med tackorna, värre med Algot där tog det tid

Mellan allt detta blev det äntligen dags för frissan😁

....