....
Blev klar med nästa Svartnosfäll ikväll 😁
Ett steg i processen 😁
Sen blev det lite kvällsmys med Svartnosarna, här är Lejf🥰
Busungen Vinda😅
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Varukorg