Förbaskade…

Förbaskade kråkor som förstör för mig. Det är perfekt att hänga fällar ute för torkning nu och kommer det regn ännu bättre , blir en extra tvätt 😁 men dessa förbaskade kråkor låter inte blir fällen så den får hänga inne , om jag inte ska hänga den ute och vakta den 😂

Svartnosfällen Olle, som ligger inne för torkning

Nu blir det att tova lammfällar framöver dels till webbshopen och sen till Gårdsrundan den 19-20 september 😁

Lämna ett svar