Vindskydd, Svartnosar

Nu är vindskyddet uppsatt och klart till ena gänget Svartnosar , så i helgen får ena gänget inviga det och sin nya hage😁

Astrid var hemma i onsdags, hon är hos oss varje onsdag och då är det djuren som gäller 🥰

Astrid och Bella🥰

Astrid med småttingarna 🥰

Lämna ett svar