Så skönt ute vilken härlig morgon, solen skiner och det fläktar lite lätt och Svartnosarna ligger i skuggan. För deras skull och Stellan så hoppas jag att det inte blir en alltför varm sommar.

Längst fram ( från höger) ligger Lejf, Helga och Torvi, bakom ligger Hejsan och Ragnar🥰
Hejsan är mamma till Helga , Torvi och Ragnar ❤️, nu hoppas vi lamm i höst.

Hejsan 🥰