Stör inte mina….

Svartnosarna gillar inte när man stör deras rutiner. Igår när Lejf fick sina horn kapade så var Hejsan inne med honom som sällskap, det var hon inte glad över ville ha hela flocken hos sig.

Ragnar blev på bushumör när han fick bestämma i hagen 😅

Igår kväll fick Lejf , Torvi,Helga och Hejsan flytta till nytt bete och det var ingen favorit, dom vill gärna vara i närheten och ha koll på oss och gården. Det kommer att ta några dagar innan dom vänjer sig

Så Svartnosarna vill inte att man stör deras rutiner 😅

Lämna ett svar